søndag den 11. marts 2012

Fod på futterne!

Så blev det min tur til at komme med et indspark til bloggen.
Min mor er venstrehåndet, og har derfor altid strikket "baglæns" i forhold til højrehåndede. Så derfor skulle jeg også blive 23 år, inden jeg endelig lærte at strikke. Det var min søde svigermor som påtog sig rollen som lærer, og efter det obligatoriske halstørklæde, blev det da også til en matchende hue.
Og så skulle jeg jo i gang med noget nyt. Så da min søsters veninde kunne erklære sig gravid med tvillinger, var der pludselig en god mulighed for at lære noget nyt. Projektet hed filtede babyfutter, og det er da også blevet til nogle par siden.


De øverste er endnu ikke filtede, og som man kan se, skrumper de en hel del efter en tur i vaskemaskinen. De er super nemme at lave, og så er de bare SÅ søde.
Og jeg kom da også til at love niecen et par i lilla. De er netop blevet filtet i dag, og endte med at se sådan ud:


I skrivende stund er jeg ved at se, om jeg kan presse et lille par ud af resten af det lilla. :)

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar