mandag den 2. april 2012

Soveværelse - update 1

Vi har nu været i gang i et par dage. Den største udfordring har hidtil været at prøve at dække radiatoren med hvid maling - jeg fik, da jeg købte lejligheden, den hjerneblødning at radiatoren skulle være metalic blå. Det er et rigtigt helvede at at dække! :)
En anden ting jeg lavede da jeg flyttede ind, var at sætte glasvæv på loftet, for at undgå en masse ujævnheder. Det var mit første forsøg med glasvæv, så det blev ikke skide pænt. Det har jeg nu forsøgt at rette op på. Der var nogle større områder, som ikke sad ordentligt fast. Efter flere forsøg med vævklæber, blev jeg tilpas grumpy, og nu har jeg hæftet det fast med min trofaste ven; Maxibond Monteringslim! :)






I skrivende stund har vi malet radiatoren 4 gange - 1-2 gange mere, så er den der.



Vi har fixet loftet af flere omgange, og malet det og har nu givet væggene første lag. Og nu skal vi ud og shoppe lidt ting til soveværelset.


Her er lige et billede der beviser at Mia også laver noget. ;)

// Anders

Ingen kommentarer:

Send en kommentar