mandag den 13. august 2012

Altan og maling i solen

Efter Mia er flyttet ind er hun blevet overbevist om at altanens primære formål er at slappe af på, hvor jeg hidtil har ment den egnede sig super til at save i ting og spraymale dem bagefter.
Men eftersom Mia bliver farlig, når hun bliver muggen, så måtte jeg hellere bukke under og gå med til at rydde op. 
I foråret fik vi rettet op på et hæsligt, hæsligt gulv ude på altanen. Vi blev enige om at skure det med brun sæbe og give det en gang teakfarvet oliebehandling. Det pyntede, men desværre var vi begge lidt generøse med olien ude i kanterne. Så nu er vi nødt til at male altanvæggene også. 

Jeg er lige gået i gang for lidt siden. Mia ved intet om det, så det bliver en lille surprise til når hun kommer hjem. I skrivende stund har halvdelen af altanen fået første gang. Jeg er nødt til at tage en side ad gangen, da der står havemøbler, grill og potteplanter derude.


 Det skinner så fint når det stadig er vådt.

Jeg har malet frem til hvor malertapen slutter. Længere henne kan man se hvordan det hele så ud før.

Perfekt udsigt at save ved. ;)

Mia kommer snart hjem, så jeg vil skynde mig ud og male anden gang.

//Anders

1 kommentar: