mandag den 21. maj 2012

GiveAway

Så blev det endelig tid til vores første GiveAway i form at et par lækre, hjemmestrikkede, filtede futter i 100% uld.
Futterne passer en str. 38 (Kan bruges af en 37 og også en 39). Opskriften fandt jeg på Frøken Fiil's fine blog: http://frkenfiil.blogspot.com
De er super gode til småkølige aftener, eller hvis man (som mig :D ) bare har kronisk kolde fødder. Ulden får hurtigt varmen frem!
Til dig selv, eller til én du holder af!




Du deltager sådan:


1 lod: Bliv fast læser, og skriv en kommentar hertil med navn og e-mail.
2 lodder: Ovenstående + link til vores GiveAway på din egen side.


Vinderen trækkes torsdag d. 31/5


- Mia.

6 kommentarer:

  1. Fedt!!!
    De er fede! De er min størrelse! og jeg har lige smidt mine gamle sutter i skraldespanden :D

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Jeg har nemlig ingen futter og mangler ALTID i efteråret/vinteren :o)
    Kh kat

    SvarSlet
  3. uuuuuh, det ligner noget der også kan varme mine kolde tæer. Så 1 lod til mig ;o)

    SvarSlet
  4. Super gift and super colours, I hope for the best.
    2 lodder
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    SvarSlet