tirsdag den 15. maj 2012

Lidt fotoarbejde

Jeg er fritids-fotograf. Det startede egentlig med at jeg havde en lille håndfuld penge, og hellere ville bruge dem på noget dumt, end på at afbetale på mit boliglån. Jeg fik et fint tilbud på et helt low-entry dSLR kamera, og gik så ellers så småt i gang. 
Efter Mia og jeg så blev et par fik jeg muligheden for at tage nogle mere model-relaterede fotos.
Det hele har så udviklet sig til en masse fotoshoots, hvor jeg har taget billeder af alt fra børn, til model, boudoir osv. 


Min seneste opgave var en polterabend. Jeg blev bedt om at lave et surprise-boudoir-shoot med den kommende brud, og hun tog det super. På trods af begrænset tid lykkedes det at presse en håndfuld rigtig gode billeder ud. 
Dernæst havde veninderne hyret en porsche og bedt mig lave et billede til dem af det. Jeg fik frie tøjler, så længe jeg brugte mit lidt specielle udtryk (Som jeg på min hjemmeside har valgt at kalde Ehlersworld).


Resultatet er her:




For at sætte det lidt i perspektiv er der også et lille billede der viser før/efter effekten.
Der er brugt ca 9½ time på redigeringen af billedet.




Personligt er jeg fint tilfreds med resultatet! :)


//Anders

2 kommentarer: