torsdag den 21. juni 2012

Soveværelse - Endelig færdigt!

Somme tider kan det der med detaljer tage lidt længere tid end man først havde beregnet. For man skal jo lige strikke, og rydde op, og spille computer, og der kom også det der i TV og......


Men nu er vi langt om længe færdige med soveværelset. Det var rokokostolen der var svær at tage sig sammen om, men da vi endelig kom i gang gik det faktisk ret stærkt. Desuden skulle vi have fundet et møbel til hjørnet, hvor jeg egentligt havde forestillet mig at der skulle være læsehjørne. Det blev dog til et super fint sminkebord, og det er jeg da faktisk også ret tilfreds med! :)


Men her er så billeder fra det færdige projekt:


Set fra døren, og ind i rummet




Billedvæggen med personlige billeder fra vores ferier. I hjørnet ses rokokostolen, som har fået en ordentlig omgang guldfarvet spraymaling, nyt betræk med avisprint og snirklet kantbånd.

Vinduet med hjemmesyede gardiner, og lækkert tapet i karmen.

Karmen close-up

Set fra vinduet, hen mod makeup-bordet og vores skønne paradis-udsigt

Mit fine nye sminkebord. Skamlen som fulgte med har fået samme maling og betræk som rokokostolen i hjørnet.

Den fine lysekrone, som Anders malede

 Vi er blevet rigtig glade for resultatet, og trives godt derinde. Jeg har lagt mærke til, at vi vist også er blevet lidt bedre til at holde det ryddeligt derinde, selvom vi begge kan være lidt nogle rodehoveder. ;)


- Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar